top of page

Back office a HR specialista

Co požadujeme?

  • Komunikativního, samostatného, akčního a efektivního kolegu/yni

  • Pečlivého člověka se smyslem pro detail a analytickými dovednostmi

  • Kandidáta, který se nebojí administrativy spojené s HR, prací v interních systémech a má povědomí o Zákoníku práce a personálních procesech

  • AJ na komunikativní úrovni

Co Vás bude čekat?

  • Spolehlivé zajištění organizačních a administrativních úkonů spojených s HR a jednotlivými projekty

  • Analýza a zpracování HR dat včetně kontroly v CRM systému

  • Zpracování podkladů pro fakturaci a reporting

  • Organizace, koordinace a kontrola dodržení stanovených termínů

  • Aktivní komunikace s týmem i nadřízeným

  • Práce v rychle se rozvíjející, velmi flexibilní společnosti

  • HPP, ideálně full time nebo případně ¾ úvazek, pružná pracovní doba

  • Komfortní zázemí moderní kanceláře v Praze na Žižkově

  • NTB, služební telefon, mobilní tarif

  • Multisport karta, příspěvek na stravování

  • Zajímavé platové ohodnocení + odměny bez limitu

Lokalita:

​Nabízíme zázemí pražské centrály a sídla společnosti Olšanská 2643/1a, Praha 3 – Žižkov.

Zajímá vás naše nabídka? Splňujete požadavky na vzdělání a zkušenosti? Chcete za sebou vidět výsledky vaší práce a přímo je ovlivňovat?

Pošlete nám svůj životopis s krátkým popisem činností a aktivit, na kterých jste se podílel/a, případně za které jste byl/a zodpovědný/á, a budeme se těšit na setkání s vámi.

Nahrát soubor

Děkujeme za odeslání!

bottom of page