Back office a HR specialista
Co požadujeme?
-
Komunikativního, samostatného, akčního a efektivního kolegu/yni
-
Pečlivého člověka se smyslem pro detail a analytickými dovednostmi
-
Kandidáta, který se nebojí administrativy spojené s HR, prací v interních systémech a má povědomí o Zákoníku práce a personálních procesech
-
AJ na komunikativní úrovni
Co Vás bude čekat?
-
Spolehlivé zajištění organizačních a administrativních úkonů spojených s HR a jednotlivými projekty
-
Analýza a zpracování HR dat včetně kontroly v CRM systému
-
Zpracování podkladů pro fakturaci a reporting
-
Organizace, koordinace a kontrola dodržení stanovených termínů
-
Aktivní komunikace s týmem i nadřízeným
-
Práce v rychle se rozvíjející, velmi flexibilní společnosti
-
HPP, ideálně full time nebo případně ¾ úvazek, pružná pracovní doba
-
Komfortní zázemí moderní kanceláře v Praze na Žižkově
-
NTB, služební telefon, mobilní tarif
-
Multisport karta, příspěvek na stravování
-
Zajímavé platové ohodnocení + odměny bez limitu
Lokalita:
Nabízíme zázemí pražské centrály a sídla společnosti Olšanská 2643/1a, Praha 3 – Žižkov.
Zajímá vás naše nabídka? Splňujete požadavky na vzdělání a zkušenosti? Chcete za sebou vidět výsledky vaší práce a přímo je ovlivňovat?
Pošlete nám svůj životopis s krátkým popisem činností a aktivit, na kterých jste se podílel/a, případně za které jste byl/a zodpovědný/á, a budeme se těšit na setkání s vámi.